torsdag 13 september 2012

Missade precis

Idag fick jag för mig att jag skulle kolla vilket datum jag och Erik träffades första gången. Det var den 11 sept 2010 :) Vi pratade datum igår, och då hade vi precis missat det datumet. Lite roligt att kolla tillbaka. Jag ser nu när jag läser tillbaka att att jag gillade verkligen honom redan då. Han gjorde avtryck. Ganska intressant att det till slut blev så här ändå.

Kanske var det så att vi behövde lite tid att komma underfund med att vi tyckte om varann? Eller så var det bara så att vi var så envisa båda två om att inte flytta på oss. Jag vet inte. Men det spelar ju mindre roll idag. Jag är glad för att vi fick tid att lära känna varann under de här två åren som gått. Det ger, iallafall mig, ett försprång när det nu är en bit mellan oss. Känns bra att veta lite mer om honom än vad jag skulle gjort om vi bara dejtat den tid vi gjort nu.

Under åren så skrevs det MÅNGA rader på mail och msn. Vi har pratat om mycket, privat och jobb, ja allt. På gott och ont kanske? Men mest på gott tror jag. Tror att det är bra :)

Det är hur som helst roligt att läsa det jag skrev då... hahaha! Galet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar