söndag 23 september 2012

Krossade allt motstånd

Bah! Vi var och bowlade igår. Det var discobowling... Alla 12 lagen spelade mot varann och vi fick bana 12. Man spelade 3 serier och sen var det paus, så spelade man 3 serier till. Efter halv spelet, 3 serier, så ledde vi. Och efter 6 serier så var vi segrare! Haha! Vi vann presentkort på att få spela igen. Så nu kan vi krossa ytterligare 11 lag!
Det är kul med bowling, men jag lyckades vrida till knät på nåt vis. Så nu är jag halt! What!? Inför semestern och allt! Blir tokig på hur jag lyckas. Jag hoppas det ger med sig fort!
Har varit hos Erik i helgen och haft det jättebra, så det var alltså han och jag som bowlade :-) Jag har varit med på jobbet, vi har lagat god mat, kollat film, promenerat, kikat på A6... Ja lite allt möjligt. Vi hade drinkkväll i fredags och vi testade massa roliga och goda drinkar. Så man kan väl säga att vi var lite sega igår. Ja jisses :-D Men det har varit jättemysigt och härligt att hälsa på igen. Sist jag var här var för två år sen. Så det var på tiden.
Idag åker jag jag vidare för att möta upp mamma, syster och Birgitta för att åka pån solsemester i Kroatien. Mys!

Published with Blogger-droid v2.0.9

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar