måndag 3 september 2012

Iiiiii!

Igår pratade jag med Erik på kvällen, vi kom fram till att det var alldeles för länge tills vi planerade att ses igen... Så vi trixade till att jag åker dit dagarna innan resan till Kroatien. Vi vill inte vänta tills jag kommer hem... *fniss*. Känns hur mysigt som helst att det finns en spikad dag att jag ska dit.

Jag har varit hemma hos honom förut och det ska bli riktigt roligt att hälsa på igen. Nu i lite annat läge, men i ett bättre läge ;) Förra gången hade jag tandborste med mig men sov inte kvar. Nu blir det sova-över-hälsa-på! Mys!

Det kanske kommer bli en del "nischade" inlägg nu framöver... hihi! Men det får ni tåla :) För det är så det är när man är nykär! Jag ska försöka att skriva om annat oxå, jag lovar. Ibland iallafall! Hahaha!

1 kommentar: