söndag 9 september 2012

Söndagsdepp?

Nej idag är det inget deppande. Det är mest saknad. Alltså jag hade glömt bort hur det är att vara kär :) För det är nog så... jag har kommit på det. Jag har gått och blivit kär! Det var så länge sen att jag har glömt hur det var. Och idag får jag ständigt påminnelse om det. Kommer på mig själv att sitta och titta ut genom fönstret och tänka på Erik. Jag funderar på vad han gör, om han hade det bra i helgen i Stockholm, om han tänker på mig... ja ni vet. Det är härligt att sakna och längta. Men det är oxå skittråkigt!

Det är bara 1,5 vecka kvar nu tills vi ses, så det är bra! Jag får hålla ut helt enkelt. Mysigt!

Har precis varit ute på PW med Blessin. Brukar ta den på morgonen, men i morse så var jag så sjukt hungrig så jag tog en kortare prommis då och den långa nu på eftermiddagen istället. Skönt! Ska strax in i duschen. Kanske ska ta ett bad förresten! Det var länge sen! Ja det gör jag nog :)

Ikväll blir det lugna gatan, kolla lite tv och försöka sova i tid. Imorgon jobb. Så veckorna rullar på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar