onsdag 9 maj 2012

Ibland tar det tid

Jag har undrat varför min dator låter. Jag installerade om den ju för ett tag sen. Men det gick ganska smidigt faktiskt. Det tog tid... men gick bra. Och i samma veva så bytte vi mailsystem och en massa annat på jobbet. Så jag har fixat i min privata dator så jag kommer åt mail och sånt via genvägar och knappar...

Men datorn har ploppat och låtit en del, ljud som jag inte fattat vad det kommit ifrån. Så idag hände det! Jag kom på vad det var! Om jag har fliken med jobbet mail öppen på den privata datorn... så ploppar det till när det kommer ett mail! Hahaha! Tokigt :) Jag har inte satt det i samband alls... eftersom webmailklienter inte brukar låta. Det brukar ju bli nån markering på den fliken, men inget ljud. Men då vet jag u vad det är iallafall!

Bra jobbat K!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar