tisdag 25 augusti 2009

Tankar i natten...

Hur är det egentligen ställt med fröken Bergman? Svetten ligger som en liten ilsken hinna på hela kroppen... Ordningen i hemmet är väl inte vad den borde vara... John Blund vägrar komma hit, kikar ut genom fönstrena för att få en glimt av honom... Tror jag skrämde honom när jag dansade till Cara Mia för en stund sen... Kan det av samma anledning vara en förklaring till svetten på kroppen? Hmm... Sen har vi syrsan som sitter i grästuvan utanför fönstret, hur h*n lyckas få till det satans ljudet vet jag inte! Ont i magen har jag oxå... Ett 10-tal plommon kanske inte var så bra... Allra helst inte innan Cara Mia... NU! Nu är det Jompa som kommer! *väntar*... Fan... Det var till grannen han skulle... Nu snarkar grannen ikapp med syrsan... Har grannar ingen avknapp? Antar att så inte är fallet... Sov gott mina vänner... Hälsningar från filosofiernas afton i White Trailer Trash udda boning

1 kommentar: