fredag 21 augusti 2009

Cathrine och mamma är bäst! *ler*

Min mamma tar Ghibli och Cathrine tar Blessin nästa vecka... Varför? För att dom är bäst! *ler* OCH för att jag börjar skolan nästa vecka. Dom är så snälla och tar hundarna så jag kan fokusera på de första dagarna i skolan utan att tänka på hundarna. Visst är dom underbara!??

Ni ska veta båda två att jag uppskattar det VÄLDIGT mycket... Jag hoppas att jag kan återgälda det åt er på något sätt! Imorgon ska jag hjälpa Cathrine med en grej hemma... men det räcker nog inte... så jag får hitta på ett sätt att betala tillbaka.

Och till mamma blir det nog att agera hjälp hemma hos dom nån helg. Dom håller på att renovera och grejja... så jag får se till att vara behjälplig!

Ni är bäst!

KRAAAAAM

1 kommentar:

  1. Yes, jag är bäst!!!!
    Klart man måste hjälpa till om man kan.
    Hoppas det inte blir för ensamt i ditt nya boställe.
    Kram

    SvaraRadera