måndag 31 augusti 2009

Måste berätta!

Jag kan inte sova och kom på en sak som hände idag! Iiiiiiiii! Det var så roligt!

Jag bor ju på en camping nu, i Nyköping. Väldigt fin och välordnad. Det börjar tunna ur på gräsplättarna eftersom säsongen är slut snart. Så det är inte så hårt tryck på duscharna...

Så idag skulle jag duscha på kvällen... tog mina handdukar och lilla korgen med duschgrejjer. När jag kom till servicehuset var en av de fyra duscharna upptagna. Jag knallade in i en som var ledig... det är som små bås med låsbar dörr... Hade min stegräknare på mig... och stod och kikade på den lite i mitt bås...

Den person (en kvinna) som var i det andra båset hörde nog inte att jag kom in... för hon hade vatten igång och gnolade lite... Jag stod tyst och log lite... hon hade inte hört mig! Dte var lite gulligt på nåt vis...

Så drog jag igång duschen precis samtidigt som hon... Det finns såna där knappar... istället för ratten på blandaren... som man trycker på så kommer det vatten en stund... Så vi tryckte samtidigt...

Min dusch slutade lite innan hennes och jag tog shampo och stod och gnodde in det när hennes slutade... hon gnolade lite... och sen kom det....

*weeeeeeee....oooooo.... weeeeeee.... oooooo* hon "hmmmm:ade" lite och lät lite nöjd... *weeeeee.... ooooo...... weeeeeee..... ooooo* ett litet gnyende hördes... Ehhhhhhhhh?????? Var det som jag trodde..... det surrade... och surret hade olika intensitet och ljud.... Jag bara stod och gapade! Kvinnan hade en... ja ni vet... och stod i duschen och ... ! Ett högre och intensivt ljud efterföljt av ett lägre... dovare...

Jag förmådde inte röra mig! Hon stod och.... i duschen... troligen ovetande att jag var ca 2 meter från henne!!!!! Vad göra?? Börja sjunga och låtsas som ingenting... Bara trycka på min knapp och hoppas att hon var klar innan mig???

Vad gör man?? Innan jag hann tänka klart kom ett nöjt "hmmm" följt av att surret upphörde... Nu var mitt hysteriska fniss inte långt bort kan jag säga...!

Hon drog igång duschen igen och jag gjorde det samma... Duschade klart halvt fnissande och lite stressad av att kvinnan troligtvis inte visste, fortfarande, att jag var där. Hon verkade klar för att gå, gick ut till handfaten och stod och grejjade... Så öppnades dörren...

"Hej!" en kvinnas röst...
"Hej!" svarade en annan...
"Har du duschat?" frågade den som kom in...
"Jaaaa.... det var sååååå skönt" svarade kvinnan som duschat...
(jag fick kämpa för att inte gapskratta!)
"Jag ska bara borsta tänderna och gå på toa" sa den kvinna som kommit in...
"Ok, ja jag är klar jag" sa kvinnan med surret
"Jaa... vi ses imorgon då?"
"Ja det gör vi... Hej då!"
"Hej då!"

En toadörr öppnades och stängdes... jag stod still och vågade inte duscha klart... började bli kall... hihi..

Så kom kvinnan tillbaka från toan...

"Du, har du laddare till den där?" frågade hon... VA??? Laddare till vad??? Hade hon lagt sin kompis på handfatet eller????? Det här blev ju galnare än galnast!
"Ja, behöver du låna??" svarade kvinnan med surret... "Jag laddade innan jag gick hit, du kan komma med mig till husvagnen och låna laddaren..."
"Ok, vad bra! Det är så mycket trevligare med eltandborste än vanlig tycker jag."

Båda kvinnorna gick och jag skrattade lagom hysteriskt åt min fantasi! Hon hade borstat tänderna...!

*Ridå*

1 kommentar:

  1. Tack nu har jag ett stort leende på läpparna hahahah och nu ska jag äntligen såååååva:) KRAAAAM

    SvaraRadera