onsdag 15 april 2009

Det här med trosor...

Alltså... nu har jag en sån där fundering igen.

Det här med trosor... tänkte på det idag när jag var tvungen att duscha... (så fick jag in det med... *fniss*... jag hade nämligen joggat!). Eller... alltså... jag duschar ju ändå... även om jag inte BEHÖVER... eller man behöver ju duscha rätt ofta... men jag menar... ÄÄÄÄHHH! Jag skulle duscha rätt och slätt! ....fasen vad man vecklar in sig i saker och ting ibland...

Nåväl... jag packade i ordning en hög med rena kläder och skulle då plocka trosor... rotade runt i lådan... letade efter ett par "vanliga".... jag går inte in på vilken typ av trosa... *fniss*... det är inte det som är intressant... Jo jag menar.... jag letade efter nåra trosor av "vardagssnitt"... inga "fina"... Så stannade jag upp! Funderade på varför man gör så??!! Varför tar jag inte mina allra snyggaste??? Dom där man aldrig använder... (iallafall om man är singel... *hhhrrrmmmppff*) för att man har aldrig ett tillräckligt bra tillfälle att använda dem!

Jag bestämde att idag, det är en perfekt dag att ta de allra snyggaste...! Så det så!

Nån mer som tänker så?? Alltså... att man "sparar" de fina för att ha till nåt speciellt tillfälle? eller är jag lite udda här med??

För..... kom igen... erkänn... det finns ett ANTAL trosor i din låda som du sparar på... och egentligen... så veeeet du att det kommer dröja tills just det där tillfället kommer då dom "kommer till användning".... Och... om det kommer ett "sånt" tillfälle... så struntar han heeeelt i vilka trosor du har, dom ska ju bara av ändå! *skrattar*

3 kommentarer:

  1. Det är därför man alltid har snygga trosor :D.

    SvaraRadera
  2. Jag har då VERKLIGEN inga trosor som jag sparar på!

    SvaraRadera
  3. Jag förstår precis och gör likadant... *skakar på huvudet*

    SvaraRadera