söndag 11 augusti 2013

Imorgon börjar det!

Det ska bli såååå roligt! Imorgon börjar mitt nya jobb :) Jag antar att första dagen kommer bli så där lite lagom intesiv. Inloggning i system, passerkort och sånt. Får säkert bekanta mig lite med folket på kontoret och sen plocka ordning på min arbetsplats. Ser SÅ fram emot imorgon. Kommer nog sova typ ingenting inatt. Men natten till tisdag kommer nog bli lugn och städad :) Slut i rutan klockan 21 och så nanna kudde, nåt sånt lär det bli!

Tänker nog inte ens försöka komma i säng förrän vid 23 tror jag, jag är så uppe i varv så det är nog mest dumt. Ska först ta hand om en skinkstek i ugnen som har blivit pulled pork. Ska ta ut den vid 22 och så ska den ju dras isär och läggas i kylen. Bra att ha middag klar till imorgon kväll, kommer säkert vara lite kaputt i kolan. Erik får fixa middag tills jag kommer hem :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar