fredag 9 augusti 2013

Effektiv

Jag tror det stämmer lite det där med att om man har många järn i elden och är på gränsen till lite stressad hela tiden så får man mycket gjort. Jag hade som mål denna vecka att beta av en lista med saker som jag ville ha gjort innan jag börjar jobba. Och det har gått väldigt bra! Jag har till och med gjort mer än så.

Nåra saker som jag mest irriterat mig på, inte som har varit ett måste, har oxå hunnit bli gjort. Känns väldigt bra. Det är bara en sak till som jag vill hinna med och det är att kolla upp hur det fungerar med busskort här i stan, för det ändamålet vill jag gå ner på stationen och prata med någon. Så man får lite bättre koll än att försöka läsa sig till det.

I övrigt så har jag sålt en del hundgrejer och fått iväg allt på posten. Jag fick ut nåra saker på Blocket och det har blivit sålt alltihop och även en del av de sakerna är skickade på posten. Det har varit en herrans massa paketering och fixande det senaste dagarna. Idag gick sista grejjerna iväg :)

I går kväll beställde jag ett par skor från England. Ska tyligen vara bra och billigt att beställa därifrån. Jag vet ju vilken storlek jag ska ha och skorna är av samma modell. Fiffigt! Har dragit mig för att beställa saker från utlandet, men har hört från flera håll att det ska vara smidigt. Så nu testade jag. Får se när det kommer, dom hade packat det idag iallafall.

Om en stund är det träning, sen dusch, middag och ikväll premiär på Elysium. Full rulle! Imorgon kommer Jojjo och Pajaz över och ska kolla in lite grejer som hon kanske vill ha av de som jag skulle sälja. Får se om hon hittar nåt :)

På måndag börjar jag jobba och det ska bli SÅ himla kul och spännande. Tills dess ska jag baka lite knäckebröd, koka en stor gryta chili con carne och lära Erik göra korvstroganoff. Hej så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar