onsdag 14 augusti 2013

Halva veckan

Ja nu har halva veckan gått och jag undrar lite vart den tagit vägen :) Vips så är det torsdag imorgon. Jag tror att det här kommer bli kanon! Trivs redan med folket och det lilla jag hunnit med att göra. Imorgon ska jag få lite introduktion på olika avdelningar. Ska bli kul!

Idag tränade jag efter jobbet och funderar på hur folk hinner med allt? Hahaha! Nu har man varit ledig för länge så man nästan blir stressad över att inte hinna sitta med datorn i knät på kvällen ;) Men man måste väl vara strukturerad antar jag, till imorgon måste jag packa träningsväska för jag hinner inte hem mellan jobbet och träningen. Matlådan är fixad, men jag borde nog ta med nåt att äta på eftermiddagen tror jag.

Herregud... det är värsta planeringen som krävs! Hehehe. På fredag ska vi åka upp till Ludvika direkt efter jobbet. Erik får hämta mig då. Men det krävs att jag packar min väska så den står klar i hallen. Sen ska vi ha med lite grejer upp oxå, så det måste packas torsdag kväll för Erik kan non inte bära en av grejerna på egen hand... Ja ni ser ju. Planera!

Tänk om man skulle ha barn oxå! Planera allt för barnets aktiviteter... ojojoj... då får jag skaffa en whiteboard :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar