torsdag 12 november 2009

Helt sjukt!

HUR mycket går in i en husvagn??? Hur är det möjligt att allt detta har fått plats... herregud! Jag har packat nästa allt... och hela sängen är full... hela soffan...! Men snart så... Lilla lägenheten: HERE I COME!

I går hade jag med en bok till skolan... en som jag tänkt läsa länge och som legat överst i läsa-högen. Har bestämt att jag ska läsa den när jag flyttat in. Japp, det ska jag. Vi ska ta med saker vi gillar i gruppen för "grafisk form". Trykta saker som vi gillar. Jag gillar tanken på bokomslaget... men just detta har dom misslyckats med. Det hade kunnat vara rätt snyggt!

Sen hade vi redovisning av vår uppgift... jag var så nöjd med min! Först... sen när jag så andra... så var jag inte så nöjd... och kom på en massa nya grejjer man kan göra. Och nu vill jag bara göra om uppgften. *suck*

Jag HAR det inte... det där tänket som dom andra har... jag kommer på saker och vet inte hur jag kan göra nåt av det liksom. Men jag får bara kämpa på. Inget annat att göra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar