söndag 26 juli 2009

WTT, B och dogsen drar till sydligare breddgrader...

Nu var det klart! White Trailer Trash women, Bilen och hundarna flyttar. Vi ska dra mot sydligare breddgrader och byta karriär! (Fråga Linda med Poppis... hon hade en affärsplan för mig...*fniss*)

Nää... men nu bryter vi upp från Strömma. Jag och Cathrine har gått skilda vägar och jag startar upp på egen hand... våra framgångar i år har gjort att vi sliter på varann... vet inte vem som ska ta åt sig äran... så kan det va!

Nääääääää! Skojjar bara! Gick ni på den??

Jag ska flytta och byta karriär är tanken iallafall... men det är inte allvarligare än att jag ska utbilda mig till nåt nytt. Ska gå en två-årig utbildning och ska då flytta till Nyköping. Ska bli kul! Så nu kastar jag upp mitt rullande hus på ryggen och förflyttar Casa la Cabby ett antal mil söderut. SKA BLI SÅ KUL!

Inte att bryta upp igen... men att få hitta på nåt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar