fredag 3 juli 2009

Tornerspelen... torsdag kväll.... SAY NO MORE!

Så kom kvällen jag suktat efter... drömt om... jaaa... Tornerspelen... hihihi!



Arenan... medans det fortfarande var rätt lite folk...



Tilde och Tyr... mina polare på trappan.



Mandlar... varma... fortfarande så varma att dom brändes på tungan... MUMS!



Första lilla tåget... eller vad det kallas... Fina!



Här väljer riddarna ut en dam ur publiken... dom pekar med sin lans på en fnittrig donna och denne får sitta på hedersplats...! Det är nu man tänker: "Inte jag... INTE jag... INTE JAG! Eller... jooo... ta mig... ta MIG!"



Iiiiiii! Tittar han inte LIIIIIITE på mig iallafall.... Iiiiiii! Inte.... nehe... inte denna gången heller... *suck* För femte gången i rad har jag suttit och trott att i kväll... då är jag "the chosen one"...



Hela gänget... *aaaaawwwwww*



Hur kommer det sig att det är så suddigt....??? Jo för att jag har en kamera som SUGER! *grrrr* förstår ni hur cool bilden hade kunnat vara... om den inte var suddig!



COOOLT!

Koppeti kopp! SÖT! Och visst tittar han lite på mig där nånstans på slutet...????

Och du.... glöm för guds skull inte att kolla inläggen från igår... fler filmer på läckerlaxarna! Weeee!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar