onsdag 1 juli 2009

Idag... inget turistande... mest pill i naveln!

Japp... så är det.

Jag gick upp i morse och såg att det regnade... kändes nästan skönt att jag hade en orsak att dra ut på att klä på mig och komma iväg. Så jag duschade... kollade en film och surfade... SKÖNT!

Framåt eftermiddagen drog jag iväg och skulle till en plats som jag fått tips om från en vän. Det var en kuststräcka allra längst ut på en udde söder om Näs. I området står en massa vindkraftverk och snurrar. Framme vid udden som jag skulle kika på ser jag en skylt "Fågelskyddsområde". Det var förbjudet att vara där fram till dn 30/6. Hmmm... så trampar jag in dagen efter. Kändes så där...

Men jag gick och kikade lite... och fotade en del. Ska lägga upp bilder sen.

Vacker plats! Men det var en del fåglar som cirklade runt mig så det kändes inget vidare att gå så långt ut på udden. Besöket blev kort men glad att jag åkte dit!

Efter min tripp ut på udden åkte jag via Nisseviken hem, underbar badstrand! Köpte en glass och satt en stund och bara njöt.

Väl hemma har jag mest kollat tv och surfat... bara slöat och haft det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar