tisdag 21 juli 2009

Jaaa... vad säger man...

Igår var en lite speciell dag... jag vaknade av att Ghibli väckte mig och sen var det full rulle. Skulle till Jocke med bilen... den har krånglat lite om man säger så. Visste inte om jag skulle kunna komma iväg dit jag var på väg senare på dagen...

När jag kikade in på verkstan var Jocke inte där. Han var hemma och firade sin flickväns födeselsedag så jag fick åka till Stinsens köpcentrum och kolla lite. Jag knallade in på Jula och hittade en hylla med ljudböcker! Jag älskar ju ljudböcker... började kolla och hittade en som jag log när jag tog i... Lustfyllt, erotiska noveller... Den tar jag! Piggar säkert upp på min långa resa som jag skulle företa mig på eftermiddagen...

Jocke fixade bilen och jag kom iväg till slut. Jag pratade i telefon och svettades i bilen. Stannade ett par gånger och luftade Ghibli. Sen efter Linköping nånstans tror jag... så stoppade jag in första skivan från min nyinköpta cd... Erotiska noveller minsann! Så värst erotiskt var det inte... men lite kul! Så jag lyssande på den första...

En kvinna som skrivit. Mycket fokus på själen och känslor... vi kvinnor upplever kanske det som väldigt erotiskt om någon berör oss i själen... jag tror det. Så denna novell var mycket själslig och författaren skrev mycket om hur hon kände sig i kroppen... Det var lite trevligt, men inte så mycket mer... Hon beskrev mannen som inte direkt bildskön, men det fanns så mycket annat med honom...!

Så kom nästa novell... skriven av en man... HELT annat fokus, det var fokus på kvinnans utseende och kropp från första stund! Jga skrattade gott och lyssnade... Det var inte så långt in i novellen som det blev lite intressant! Det var dags för DET... Hett och smaskigt! Och just som det skulle till.... SÅ DÖR BILEN!

Hahaha! Jag kom hit iallafall tänkte jag... Det var i backen ner mot Husqvarna som det bara sa "böööö" så dog bilen! Jag tänkte att så länge jag rullar så rullar jag... Satt och skrattade för mig själv... inget att göra åt. Mitt under en bro stannade då lilla bilen med mig och Ghibli i. Då slog det mig...

Har jag tankat då? NEJ!

Hahahahahah! Det var roligt! Så jag tog min dataväska och Ghibli och lämnade bilen där under bron. Hittade ett hål i staketet och tog mig genom det. Kollade mig omkring... HA! En Preem låg precis på andra sidan bron! Yay! Så vi knallade över bron och köpte en reservdunk... fyllde och knallade tillbaka till bilen. Fyllde på och fick möta en massa bilisters leenden när dom tittad på mig...

"Kolla bruden som inte kommit ihåg att tanka...!"

Ja men ni ska veta att jag var mitt i mina erotiska noveller! Så det så! (om nu det är ett försvar eller bara ett TYDLIGT tecken på att jag inte är den där ordningsamma, fröken duktig?? Kanske får omvärdera det där lite... Hahahaha!)

1 kommentar: