onsdag 27 maj 2009

Nu är det vår! Flirtens tid är inne!

På vägen hem idag, har varit hos Lotta som har Rebel och Totte, så satt jag i bilkö... Överallt satt männsikor i sina bilar och lyssnade på musik och hade snygga solbrillor på! I en vit skåpbil bredvid mig satt en kille och kikade på mig... Jag log lite... och i normala fall brukar man ju le tillbaka och sen titta bort... eller?? Joo... det gör man. Han tog av sig solbrillorna och log ännu mer! Roligt! Jag log lite till tillbaka och sen drog hans fil vidare...

Sen på parkeringen utanför affären så kom det två snyggingar i tighta t-shirts och arbetsbyxor ut ur byggmarknadens entre... Båda kikar på mig när jag åker förbi... Jag kikar tillbaka och ... ler!

Dom ler och pekar... Jag är på väg att vinka lite för det är ju rätt kul att bli flirtad med ju! Dom ler och pekar lite mer... Då inser jag! Dom tittar ju inte på MIG! Dom pekar inte på MIG!

På min bil... på högerdörren... finns ett ristat märke... nån har ristat ett riktigt fult märke i lacken! Det är DET dom ser och ler åt och pekar!

Faaan.... jag som började få upp lite gnista! Hehehehe!

Men han i skåp-bilen tittade nog på MIG... han var på andra sidan bilen...

1 kommentar:

  1. Vet du att du kan le mot dig själv i en spegel? Hjärnan fattar inte VEM som ler, utan sänder ut "mågottendorfiner" i kroppen,så att du mår bra:)
    Slälv tog jag in en syrenkvist, det doftar vår.
    Kram

    SvaraRadera