lördag 16 maj 2009

All booked up...

Japp! Nu har jag klart med en rekreationsresa för mig själv. Ska bli så härligt att komma iväg på egen hand. Bara tänka på mig själv och ha det gott! Ser så fram emot det. 10 dagar. Så... Nu letar jag hundvakt. Förhoppningsvis är ju Blessin dräktig så hon ligger i valplådan då. Så är det ju Ghibli och Chili som ska ha passning. Jo... Det har jag glömt att skiva om. Chili från C-kullen har flyttat hem igen. Olika omständigheter har gjort att det blev så här... Men han är nu hemma hos mig och sina päron igen. Chili är en urgo hund, en c-kullare med stora mått. Jag är inte glad att han var tvungen att flytta från sin matte, dom var ett team. Men jag är glad att jag fick möjligheten att ha honom hos mig. Så mycket pappa och så mycket mamma! Finaste Chili. Ska berätta mer sen, men nu... Nu måste jag sova. God natt...

2 kommentarer:

  1. Rätt bra att veta när dessa 10 dagar inträffar då ;) om hjälp sökes alltså.
    Kram
    Mamsen

    SvaraRadera
  2. Kan va hundvakt om det skulle vara så
    kram Stina o Canyo

    SvaraRadera