söndag 19 augusti 2012

Kan tänkas att nån är nyfiken?

Jag vet inte, men kanske är nån lite nyfiken på vad som händer i mitt liv. Inte så mycket egentligen. Men samtidigt ganska mycket. På lite olika fronter så skapas det möjligheter och öppningar. Sånt är alltid trevligt.

I veckan fick jag blommor, kanske att nån uppmärksammade det på FB. Och igår la jag ut ett litet "dagens söta"... Många tryckte gilla på den statusen men frågade inte mer om den. Det är alltid roligt att ge små små hintar om saker och sen inte säga mer. Alltid roligt att göra andra lite nyfikna.

Det finns nån i mitt liv. Han har funnits där ett tag, som vän. Bara lyssnat på allt och funnits där som ett bollplank. Vi känner varann väl men ändå inte fullt ut. Nu under sommaren så tog han ett steg närmare mig och in i mitt liv på ett annat sätt. Och vad det blir av det, det vet jag inte.

Tanken var kanske att skoja till detta inlägg och göra det lite så där som jag tycker är roligt att skriva. Men så känner jag att just nu ville jag bara tala om att han finns i mitt liv och jag är glad för det. Det är inte så att jag ser oss som ett par... men vi dejtar exklusivt. Så kan man väl säga :)

Han är otroligt fin och gör mig glad. Kanske berättar jag mer om honom nån dag. Om det är nån som är nyfiken menar jag ;)

2 kommentarer: