fredag 21 februari 2014

OS och återhämtning

Tur i oturen hade jag väl då jag var hemma från jobbet nu när det är OS. Skönt att ha nåt att göra iallafall. Blödningen har gett med sig sista dygnet och även det onda. Känns väldigt bra! Sen fick jag ju förklarat för mig att det kunde komma lite blödningar även framöver då det tar lite tid för moderkakan att växa på plats längre bak. Nu när man vet vad det beror på så knns det ju så klart lugnare :)

Jag har sovit massor de här dagarna, varkligen tagit läkaren på orden. Sen har jag gått en promenad varje dag för att få in luft i systemet. Lugn så klart och inte så lång, men jag måste ut lite grann och det var ok enligt läkaren.

Sen har det blivit mycket OS, jag har kikat på när Sverige atgit alla sina medaljer och även sovit till sånt som inte varit så intressant. OS, både vinter och sommar, är jättekul tycker jag. Även om man kanske inte gillar allt som sänds så är det väldigt bra sällskap om man är sjuk eller bara har tråkigt.

Sen har jag kollat barnvagnar :) Roligt! Har hittat en som jag tycker verkar precis i min smak. Men vi måste åka och titta på en på riktigt i butik. För det som kan se bra ut på bild behöver ju kanske inte alltid vara det. Men det finns ju gott om tid till att fixa barnvagn. Kul att surfa tunt och kolla ändå.

På torsdag får vi nycklarna till nya lyan! Weeee! Redan på kvällen är det tänkt att vi kör över sängar och lite grejs. Vi måsteju ha nånstans att ställa lådorna vi packar, så det är tänkt att vi kör sängar och kanske soffan redan den 27:e, sen packar vi hela den 28:e och så går flyttlasset den 1:a. Sen är det Vasaloppet den 2:a, så jag måste se till att Erik fixar tv:n på kvällen den 1:a :)

Vasaloppet är heligt, det måste jag bara se. Heja Oscar Svärd!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar