söndag 12 maj 2013

Alla på plats!

Nu är äntligen alla tre tavlor på plats! Jag bara älskar dem. Vet inte om ni minns de tre motiven som jag fick hjälp med att välja ut och göra i ordning? Det är Manuel Ek som tagit bilderna och fixat så dom har samma ton. Han hade två av motiven och jag ville ha tre... så han gav sig iväg och fotade en tredje bild. Det kallar jag kundservice :) Jag är såååå nöjd! Verkligen! Nu hänger dom där dom ska över sängen. Alla tre. Och det blev precis så bra som jag trodde att det skulle bli.

Vi har fixat lite i sovrummet idag, det har varit lite så där ofärdigt. Men idag blev det en sån där dag då vi tänkte: IDAG är dagen då vi fixar till lite i sovrummet!

Kolla in tavlorna:

Det är motiv på betong och asfalt.


Fina!
Jag tycker dom passar så himla bra ihop och är väldigt mycket jag. Erik var lite skeptisk till dem när han såg dem som montage i datorn först, men när jag fick hem första tavlan så gillade han den. När jag fick hem de sista två så tyckte han att dom var jättefina ihop och vill gärna ha dem på väggen. Good for me!

Tack Manuel för skitläckra bilder och för hjälpen med dem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar