tisdag 2 april 2013

Ny vecka

Tisdag och ny vecka. Idag fick jag lov att ta tag i lite praktiska saker som legat med ett sånt där "måste" över sig. Nu är det gjort. Jobbigt men nödvändigt. Den ena grejen var att fylla i Blessins livskadeanmälan. Känns bra att ha gjort det men det är så klart jobbigt att ta tag i allt det som gäller henne. Jag saknar henne så det gör ont.

En fri och glad pinscherflicka, finaste :)

Jag börjar så smått känna mig lite frustrerad på det här med jobb. Det borde inte vara så svårt! Men det är svårt att få komma och visa upp sig och det är svårt att få besked. Men jag ger inte upp. Idag sökte jag två jobb till som fanns på platsbanken. Där känner jag att man måste stå ut ganska mycket för att synas, men det hoppas jag att jag kan göra vid rätt tillfälle. Det finns nåra ställen till som jag spontanansöka till under veckan. Sen måste jag ringa runt och kolla de jag har dialog med. Skulle vara skönt om det ordnade sig. Typ snart.

Om nån har tips eller kontakter här i faggorna så säg gärna till :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar