måndag 15 oktober 2012

Internet

Idag på eftermiddagen tappade jag kontakt med nätet... Startade om router och dator. Icke. Kom på att jag hade min mobila sticka att tjoffa in i den privata datorn. Testade det och fick till slut igång det. 2 timmar senare. Under de två timmarna insåg jag hur mycket jag sitter och gör saker på nätet. Musik, FB, bloggen... Allt :) Lite beroende kanske!

Men nu är det igång igen och ordningen återställd.

Sitter med en hund på var sida i soffan och myser. Vi har tänt ljus och har det allmänt bra. Ska snart försäka mig på att laga lite middag. Vet inte riktigt vad jag ska laga, men det visar sig. Har egentligen massa att göra. Vika tvätt... damma... dammsuga... torka golv. Men jag ids inte :) Tycker mys i soffan med hundarna är mycket mysigare. Dom tycker det oxå. Så jag tror det får bli imorgon som jag tar tag i det där andra. Erik kommer hit på fredag så jag kommer behöva dammsuga igen innan han kommer. Men så är det när man har hund, då går dammsugarn varm. Speciellt på hösten... huvva vad dom drar in!

Men rena och fina är dom iallafall. Ska borsta av dem med gummikardan innan dammsugarn släpas runt. Tänker att det är bra att vika tvätten och få undan den innan jag dammsuger... så torkställningarna kan ställas undan. Ja ni hör ju! Undanflykter! Hahaha! Men badrummet skurade jag igår iallafall, så det så.

Nej vet ni vad!? Jag tar och viker lite tvätt nu. Och lyssnar på ljudbok. Ja det gör jag! Hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar