lördag 27 oktober 2012

Hoppla!

Igår kom Erik hem till mig. Efterlängtat besök :-) Han hade med sig lite grejer som jag skulle få så jag gick ner och hjälpte till att bära upp. Inne i hallen säger han: Hungrig! Så det var ju bara att börja med lite plockmat jag handlat. Han tog en snabbdusch och fick sen vänta i sovrummet tills jag var klar. Så käkade vi, kollade film, gosade i soffan... Ja ni vet.

När det så var dags att gå kvällis med hundarna så öppnade vi innerdörren... Och då står ytterdörren öppen!! Eeehhhh!? Ok!? Nån av oss hade glömt att stänga dörren och jag tänker lite på... Att det kanske inte var helt "tysta" saker vi höll på med... Ooops!

Hahaha! Vi hade haft holabalo och allt möjligt med ytterdörren öppen... Så kan det gå!

Published with Blogger-droid v2.0.9

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar