lördag 25 juni 2011

Axplock

Det haglade tätt av ordvitsar igår. Här kommer en liten samling av de jag minns bäst:

Hur får man in en elefant i ett kylskåp?
Man öppnar dörren så klart!

Hur får man in en giraff i ett kylskåp?
Man tar ut elefanten först!

Lejonkungen hade fest på savannen och alla djur var där utom ett, vilket?
Giraffen, för han sitter i kylskåpet.

På savannen finns en flod där krokodilerna bor, hur tar man sig över utan båt?
Simmar, alla krokodilerna är ju på Lejonkungens fest!

Vet ni varför Zlatan har så krokig näsa?
Det är nån som "slatt han".

I vilken stad ger man bort berusade penisar?
Je-rus-a-lem.

I vilken stad brann Gibson?
Mel-bourne.

Vilket är det effektivaste djuret?
Hjort.

Hahahahahahaha! Det var bara nåra få... vi hade en sväng med el-skämt oxå... men jag minns inte så många... här kommer nåra:

Jag är sugen på lite musik, kan någon sätta på El-oise.
Det strömmar dåliga skämt från soffan.
Det var roligt, jag tror jag slår en volt.
Det watt ju som det watt.
Jag har en vits till, men den kan jag inte dra i de här kretsarna.
Jag tar och sladdar ut en sväng.
Ska vi ta och kabla ut nyheten?
Om du inte slutar åker du på en propp.

Ja fy fasen vad vi skrattade! Det var ju efter ett på natten och ALLA var så fulla/trötta att det mest var sån låg nivå på hela grejen. Jisses, det var roligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar