tisdag 1 november 2011

Det bara bubblar!

Just nu spottar jag ur mig ideer på löpande band. Det ploppar omkring en massa kreativa bubblor inne i mitt huvud. Jag borde egentligen skriva ner allt. För imorgon när jag vaknar kanske det har slutat bubbla. Man vet aldrig.

Idag har jag gjort 20 motiv som jag måste välja nio (eller kanske sex) av. Dom ska bli tavlor i nya lyan. Det är dala-inspirerat och så stilistiskt som jag vill ha det. Lite som mönster. Blev väldigt nöjd med nåra av dem. Så nu ska jag fixa till dem så dom blir perfekt och sen kan jag skriva ut dem när det är aktuellt att sätta upp.

Jag har ju mina ''Linus-på-linjen''-tavlor oxå... Sen ''Skatan''-figuren. Bilden på Blessin som jag köpt av Jimmy... Och de tre bilderna jag ska köpa av Manuel. Det kommer bli så grymt! Jag är galet spänd på att börja greja i lägenheten... Grymt! Har hittat en lampa jag vill ha över köksbordet. Hittat ett sätt att göra lampa till sängen.

Det är en del av sakerna som ploppar runt. Sen har jag en massa ideer till nästa Notisblad oxå. Ska börja jobba med det imorgon tänte jag. Sen funderar jag på att göra en mall för Notisbladet, så att det blir hyfsat lika i alla nummer. Det är nog ganska lika... Men jag vill ha en mall, känns bra tycker jag.

Sen funderar jag på om jag ska göra en ''Välkommen''-skylt med mig och Blessin på... Att ha på innerdörren. Kan det vara nåt?

Märker ni att jag använder detta inlägg för att skriva ner allt, så jag inte tappar bort nåt i mitt lilla överaktiva huvud. Känner mig otroligt finurlig och kreativ! Måste ta vara på det!
Published with Blogger-droid v1.6.8

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar