söndag 4 december 2011

Denna kärleken!

Början på 90-talet, taget ur min egen dagbok (utelämnar inga namn dock):

Idag har jag vaknat och varit både deprimerad och superglad. A ringde och var sur för att jag hånglade med B igår på festen. Men hallå! Varför bry sig!? A vill ju ändå inte ha mig. A sa att om jag var så kär i honom som jag sagt borde jag inte hångla med andra. Ok, men om han inte vill ha mig lixom! Vilken mes. Ska till centrum med C och D idag, tjejerna ska shoppa! Jag hoppas jag ser min prins då (en helt annan än A, Kattis anm). Han är ju bara såååå söt. Tänk om han var kär i mig, då skulle jag dumpa kärleken till A direkt. Han har så snygg rumpa! 
B och jag hånglade igår på festen. Han sa att han var kär i mig. Jag sa att han var snygg, sen hånglade vi. Men jag är inte kär i honom. Det går ju inte. Man kan ju bara älska en. Och jag älskar A även om han är en mes.
Nu ska jag åka! Skriver mer sen!
Kl 20.39: Hemma igen. Det var superkul med C och D i centrum. Jag såg prinsen! Han var där med nåra kompisar och han var bara sååå snygg. C tyckte jag skulle gå fram och prata, men det vågade jag inte. Han är så där snygg som på film. Som att gå på bio och se en film och så är det nån snyggo på filmen. Så snygg! Han log mot mig, tror jag... och jag är ju så kär! Gud vad han är snygg.
Imorgon är det skolan igen. Jag tror jag ska leta reda på E i skolan, se vad han säger. Han måste ju prata med mig nån gång. Han fick ju de tre nejlikorna på Alla hjärtans dag. Om han inte fattar att jag är kär i honom då lixom. Nu ropar mamma. Hörs!

Ja herregud! Jag minns ju inte ens vilka det här stora kärlekarna är! Hahahaha!

4 kommentarer:

  1. Hånglade du då????? Mammor ska inte läsa dagböcker :-D

    SvaraRadera
  2. Hahaha, gud vad roligt!!! Jag har några förslag på A, B och E - var det några fler i texten? Blir lite förvirrad av alla bokstäver. /Sara

    SvaraRadera
  3. Jag vet, lite förvirrande är det! Men jag vill inte lägga ut namnen :) Men jag är heeeelt övertygad om att du vet vilka det är! Eller... du vet vilka det är! Hahaha!

    Det var verkligen JÄTTEKUL att läsa!

    SvaraRadera
  4. Det bästa är att du avslutar med att slänga in E där på slutet, haha! Man bara, men var kom den bubblaren ifrån? /S

    SvaraRadera