lördag 13 december 2008
Fulaste hunden! Hennes läppar har fastnat efter ett av hennes stora flin... Söthunden! Nu är det nattis för Kattis, kram och ta det lugnt i Lucianatten!
1 kommentar:
Anonym
15 december 2008 kl. 10:35
Härlig bild! Helt underbart!
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Härlig bild! Helt underbart!
SvaraRadera